Pitanja i odgovoriIzaberite oblast medicine na koju se odnosi Vaše pitanje: Hematologija - Bolesti krviBilirubin mi je povišen od kako sam primio vakcinu za koronu astrazeneka. Konstantno sam žut, žute su mi beonjace i koza. Pio sam pronizon 2+2 dnevno i bilo mi je bolje posle 5 meseci skoro uzimanja uz smanjivanje, međutim posle iole nekog umora kreće ponovo bol ispod levog abdomena ileve strane ledja koji se širi u rame. Izvađena mi je zucna kesa kao posledica bilirubina. Svi ostali nalazi u krvi su u redu osim bilirubina koji je uvek oko 80, u početku kad se desilo bio je i 170. Svrbi me celo telo i osećam zamor, beonjace konstantno žute. Kumbsov test na poslednjem pregledu pozitivan, ostali markeri svi negativni. Osećam bol i sa desne strane, jer jetra pokušava da se oslobodi tih toksina, molim za odgovor.
Bosko Calic asked 1 година ago

1 Answers
Dr Biljana PetrovicDr Biljana Petrovic answered 1 година ago
Postovani  Pozitivan Coombsov test ukazuje da je hemoliticka anemija uzrok hiperbilirubinemije . Medjutim zbunjuju tegobe -bol ispod levog i desnog rebarnog luka . Zato u lecenju treba da ucestvuje i hematolog ali ponovite ispitivanje trbuha detaljno pocev od skenera trbuha . U terapiji hiperbilirubinemije ima vise metoda . Vrlo je vazno sve detaljno ispitati i leciti . Pozdrav