Srecko asked 11 месеци ago
Postovani, Imao sam operaciju ahilove tetive i lezao sam u bolnici 11 dana zbog pojave bakterije u rani enterococcus. Nakon toga pio sam jednu kutiju amokcicilina sa klav. Kis. Nakon cega je rana bila dobro i pusten sam kuci. Sad je proslo dve nedelje od kad sam pio navedeni antibijotik i pojavilo mi se crvenilo na glansu. Odradio sam u labaratoriji bris uretre i bris glansa. Rezultati su stigli malopre,uretra je sterilna,dok je na glansu opet izolovana ta bakterija kao u rani enterococcus u velikom broju i candida u malom broju. Inace navedena bakterija je osetljiva na isti antibiotik koji sam vec pio pre dve nedelje,amoksicilin. Sta sad da radim,da pijem isti antibijotik ili da koristim neku kremu. Inace sam i dalje u gipsu i otezano mi je kretanje,zbog prethodne operacije. Hvala unapred. 

1 Answers
Dr Biljana PetrovicDr Biljana Petrovic answered 11 месеци ago
Postovani  Mozete koristiti lokalno Triderm kremu i piti Probiotik jedan dnevno deset dana  Pozdrav