Pitanja i odgovoriKortikosteroidi
asked 2 седмице ago
Poštovani, zanima me dete je u bolnici zbog zapaljenja pluca imalo terapiju Longacef a onda cetvrti dan mu je uveden Nirypan (injekcija,venski) na 12h,znači ujutru i uveče, četvrtak veče prva,pa onda petak,subota,nedelja,i ponedeljak samo ujutru. Da li izaziva taj lek mozda neku alergiju,pored toga sto je sve vreme dok je bio pod terapijom ,srce mu je lupalo nekako jače nego inace. Da napomenem da je bila pauza izmedju Flazaka (tablete) i Nirypana četiri dana. Pre svega toga,zadrzavanja na odeljenje,imao je terapiju Flazak koji je pio 1x dnevno krenuvsi od srede pa do nedelje,s tim sto je u nedelju popio samo pola doze. Zanima me reakcija organizma jednog tinejdzera u pubertetu na kortikosteroide,i Vaše mišljenje na sve ovo.

1 Answers
Dr Biljana PetrovicDr Biljana Petrovic answered 2 седмице ago
Postovani Nema razloga da se plasite kratkotrajne upotrebe kortikosteroida tokom lecenja jer imaju snazno antizapaljensko ,antialergijsko,antiedematozno dejstvo i pomoci ce detetu . Pozdrav