Sedimentacija 51 kod dijabetičara na insulinskoj terapiji
25. oktobar 2022. · Opšta medicina
Poštovani,
Tetka mi ima problem sa sedimentacijom ima 51,doktori ne mogu da otkiriju od čega je toliko velika sedimentacija.
Ima šećer,prima insulin.
Hvala unapred.
Srdačan pozdrav,
Jovana
Odgovor lekara — Dr Biljana Petrovic
Postovana
S obzirom da je zena dijabeticar i da ima i smanjenu bubreznu funkciju ,treba uraditi detaljan endokrinoloski ,nefroloski i kardioloski pregled .Uz sve to ide i i dodatna dijagnostika najpre ultrazvuk trbuha ,urinokultura i drugi pregledi .
Moguce je da je bolest bubrega uzrok povisene sedimentacije ali treba proveriti pregledima.
U daljoj dijagnostici i lecenju moze pomoci nad tim.
Pozdrav
Slična pitanja
- Dobro veče.
- Dali dilakor ima zamjenu i koji je to lek?
- inbound3496160199492406944.jpg
- Poštovana, neki savet za perimenopauzu, kakomola
- Postovana, problem sa želucem. Da li bi ste mi savetovali GastroMix i čaj br.9 od Josifa Pančića? Pijem gastroprazol od 10?mg, već 6 nedelja, od 20mg sam pila 3nedelje uz Kalmakol i Gerbex lekove. Hvala unapred na odgovoru
- Imam sužen zglobni prostor desnog ramena
Imate slično pitanje? Postavite ga našim lekarima — besplatno.
Postavite pitanje