Trnjenje ruku i noge uz povisen prolaktin, mogu li vitamini
4. februar 2023. · Opšta medicina
Pozdrav, i unaprijed vam se zahvaljujem na odgovoru.
Vec par dana osjetim trnjenje ruku, koje kao da se zadrzava u zglobovima, te cak ponekad neku blagu bol, kao da me zignu jagodice od prstiju. Sprva pomislih da je od ruznog spavanja i da je losa cirkulacija. Ali evo vec 4-5 dan i dalje traje i to mi djeluje vec uveliko na raspolozenje. I osjetih cak i u lijevoj nozi isto blagi osjecaj utrnulosti. Do sad nisam nikad imala takvih problema, sve mi je bilo u najboljem redu. Da li je moguce da je uzrok tome nedostatak vitamina, jer ne bih da pomisljam na nesto najgore. Te samo da navedem da sam imala problem sa hormonom Prolaktinom. Da li bi se povecana razina hormona ispoljavala na ovaj nacin ili da nije neki dr hormon mozda u pitanju?
Odgovor lekara — Dr Biljana Petrovic
Postovana
Trnjenje je znak neuropatije koja moze biti razlicitog porekla .
Potreban je pregled neurologa
Uzmite Milgamma tbl jednom dnevno ako niste alergicni na vitamine b kompleksa
Pozdrav
Slična pitanja
- Zakazan pacijent
- inbound6310946218187641444.jpg
- Duze vec traje a pogotovo od kad sam koristio Flebodiju sada sam na Farinuskoro dve godine .
- Dobro dan dali mogu nešto pitama
- Imam problema sa srcem po neki pot preskace lupanje srca pozdrav
- Imam 51god.Dijagnoza mi je F25. Pre dve godine sam imala trovanje leponexom. Ima više od mesec dana kako imam osećaj kao da mi "gori" mozak. Osećaj pečenja na temenu i potiljku. I prvo je počelo povremeno a onda sve ucestalije i jače. Sada traje skoro stalno i kada pritisnem kožu glave pojačava se osećaj.
Imate slično pitanje? Postavite ga našim lekarima — besplatno.
Postavite pitanje