Otok nogu i lica posle odstranjene stitne zlezde
7. februar 2023. · Opšta medicina
Postovana,zelim da postavim pitanje umesto prijateljice..Pre par godina je imala problem sa stitnom zlezdom,koja je odstranjena.Sada pije lekove.Ima oticanje nogu a u poslednje vreme i otok na licu.Sta moze ukazivati ovaj simptom i kome da se obrati.Unapred hvala
Odgovor lekara — Dr Biljana Petrovic
Postovana
Potrebno je proveriti hormone stitaste zlezde najpre ,potom endokrinoloski i internisticki pregled .
Pozdrav
Slična pitanja
- Zakazan pacijent
- inbound6310946218187641444.jpg
- Duze vec traje a pogotovo od kad sam koristio Flebodiju sada sam na Farinuskoro dve godine .
- Dobro dan dali mogu nešto pitama
- Imam problema sa srcem po neki pot preskace lupanje srca pozdrav
- Imam 51god.Dijagnoza mi je F25. Pre dve godine sam imala trovanje leponexom. Ima više od mesec dana kako imam osećaj kao da mi "gori" mozak. Osećaj pečenja na temenu i potiljku. I prvo je počelo povremeno a onda sve ucestalije i jače. Sada traje skoro stalno i kada pritisnem kožu glave pojačava se osećaj.
Imate slično pitanje? Postavite ga našim lekarima — besplatno.
Postavite pitanje