Stegnutost gornjeg dela stomaka i knedla u grlu uz anksioznost
2. jun 2023. · Opšta medicina
Poštovani,
Već više od 20 dana mi je veoma stegnut gornji deo stomaka koji udara u rebra i pritiska pluća. Mislim da je u pitanju dijafragma koja je stegnuta i podignuta. Takođe imam i osećaj knedle u grlu, inače patim od anksioznosti i pod stresom sam veći deo dana. Da li ovo stanje može biti uzrokovano stresom i anksioznošću. Ili je potreban pregled lekara specijaliste i ako jeste molim Vas da mi kažete kod kog lekara specijaliste treba da idem. Inače sam do skoro išao po svim mogućim lekarima zbog moje anksioznosti i uvek je bilo sve u redu što se tiče fizičkom zdravlja.
Molim za odgovor
Unapred zahvalan
Srdačan pozdrav
Odgovor lekara — Dr Biljana Petrovic
Postovani ,
Potreban je preventivni internisticki i kardioloski pregled .
Treba iskljuciti moguce obokjenje srca ili gornjih delova digestivnog trakta .
Moguce je i da su tegobe posledica anksioznosti .
Pozdrav
Slična pitanja
- Zakazan pacijent
- Bol u nogama, prosirene vene,ganglion cista u mekim tkivima.
- Imam otok na levom stopalu nakon operacije skočnog zgloba.Imam i slabije varikozitete. Mažem Lioton gel, Fastum gel i Magnezijum-hlorid gel.Fizijatar i ortoped mi povremeno prepisuju serapeptazu od 60 000 i.j.,čiju su jačinu sada povisili na 250 000 i.j.Od strane kardiologa mi je prepisan aspirin u kardioprotektivnoj dozi od 100mg zbog ateroskleroze.Od strane angiologa prepisan mi je Avaricon (trokserutin)od 300mg. Aspirin sprečava nastanak tromba.Za serapeptazu piše da ima fibrinolitičko dejstvo. Oba mogu dovesti do unutrašnjeg krvarenja.Smem li da pijem aspirin dok pijem serapeptazu?
- Bol u vidu pečenja, žarenja, unazad dve ipo godine.Pregled MFH, Bolesti usta,ORL.Dg:papilitis,papiloma,fibrom!?Sve predložene Th. procedure sam ispoštovao.Bris negativan 5 puta.
- Prije dva mjeseca sam na svoju ruku prekinula da pijem Calixtu
- Dobar dan doktore, ovako pre dve godine sam imala DVT desne ruke
Imate slično pitanje? Postavite ga našim lekarima — besplatno.
Postavite pitanje