Nepravilno krvarenje mesecima posle kiretaže, da li je normalno
19. oktobar 2014. · Opšta medicina
Radili su mi kiretazu 30.7.2014.super je proslo pod lokalnom anestezijom.na kontroli sve u redu.sledecu menstruaciju dobila 30.8.normalno krvarenje.a onda sam 28.9.dobila trajalo je krvarenje dva dana.pa nakon 5 dana krvarila opet 5 dana pa prestalo do 17.i 17.og opet mi krene krv.da li je to uopste normalno posle abortusa
Odgovor lekara — OB Medigroup
Poštovana,
Imajući u vidu da ste imali kiretažu, neophodno je da posle iontervencije imate kontrolni pregled. Kako sada imate krvarenje potrebno je da se uradi ultrazvučni pregled.
Mr dr Milica Janićijević specijalista ginekologije i akušerstva Specijalna ginekološka bolnica Jevremova sa porodilištem
Slična pitanja
- Zakazano
- Poštovana doktorka,
- Poštovani, Javljam Vam se iz Bosne i Hercegovine jer su mi potrebne informacije o dostupnosti sljedećih lijekova: Reminyl Retard (galantamin) 8 mg PKM (amantadin) 100 mg Ovi lijekovi nisu registrovani u Bosni i Hercegovini, pa me zanima da li su dostupni u Srbiji i postoji li mogućnost da se nabave ili naruče uz važeći ljekarski recept za pacijenta iz Bosne i Hercegovine. Bila bih Vam veoma zahvalna ako biste mi mogli pružiti informacije o dostupnosti lijekova i proceduri nabavke. Unaprijed hvala na odgovoru i pomoći. Srdačan pozdrav!
- Imam jaku zubobolju da li smen nalgesin of 275mg dva da popijem odjednim.
- Dobro veče.
- Dali dilakor ima zamjenu i koji je to lek?
Imate slično pitanje? Postavite ga našim lekarima — besplatno.
Postavite pitanje