Bolovi u mišićima, gubitak mišićne mase i povišen CK
22. maj 2023. · Opšta medicina
Postovani,
Vec duze vreme imam jake bolove u misice celog tela, kao upalu sa osecajem zarenja i stezanja. Za nekoliko meseci sam izgubio oko 25kg misicne mase, od 110 na 85kg, CK je u pocetku bio 350, posle mesec dana 570, doktor je reko da ga pratimo i ako predje 1000 onda da ispitujemo detaljno? Troponin je bio u normali a ldh na donjoj granici, na poslednjoj kontroli CK je 85 i kao sve je u redu.Mene misici i dalje konstantno bole, nemam uopste snage, osecam malaksalost i tremor tela posebno posle malog fizickog napora. Molim vas za savet, sta bi moglo biti i koje analize i ispitivanja da uradim?
Hvala najlepse
Odgovor lekara — Dr Biljana Petrovic
Postovani
Svakako je potrebno ispitivanje .
Nejasna je klinicka slika ali teska i zabrinjavajuca .
Krenite sa sistematskim pregledima internistickim ,neuroloskim,uradite kompletnu lab sa biohemijom i ostale dijagnosticke metode po nalogu specijaliste .
Pozdrav
Slična pitanja
- Bol u nogama, prosirene vene,ganglion cista u mekim tkivima.
- Imam otok na levom stopalu nakon operacije skočnog zgloba.Imam i slabije varikozitete. Mažem Lioton gel, Fastum gel i Magnezijum-hlorid gel.Fizijatar i ortoped mi povremeno prepisuju serapeptazu od 60 000 i.j.,čiju su jačinu sada povisili na 250 000 i.j.Od strane kardiologa mi je prepisan aspirin u kardioprotektivnoj dozi od 100mg zbog ateroskleroze.Od strane angiologa prepisan mi je Avaricon (trokserutin)od 300mg. Aspirin sprečava nastanak tromba.Za serapeptazu piše da ima fibrinolitičko dejstvo. Oba mogu dovesti do unutrašnjeg krvarenja.Smem li da pijem aspirin dok pijem serapeptazu?
- Bol u vidu pečenja, žarenja, unazad dve ipo godine.Pregled MFH, Bolesti usta,ORL.Dg:papilitis,papiloma,fibrom!?Sve predložene Th. procedure sam ispoštovao.Bris negativan 5 puta.
- Prije dva mjeseca sam na svoju ruku prekinula da pijem Calixtu
- Dobar dan doktore, ovako pre dve godine sam imala DVT desne ruke
- Zakazano
Imate slično pitanje? Postavite ga našim lekarima — besplatno.
Postavite pitanje