Mučnina i bol u želucu posle kapi vitamina D3
3. oktobar 2023. · Opšta medicina
Postovanje, pocela sam da pijem kapbivitu i strasno mi je lose posle njih. Nekih pila sata posto ih popijem krece bol u zelucu,mucnina,pospanost. Pa me interesuje dal je zbog njih, dal da promjenim i uzmem neke druge. Vitamin D mi je 41,42 i kapu uzimam dvije dnevno. Hvala unapred
Odgovor lekara — Dr Biljana Petrovic
Postovana
Mozete piti vit d u drazejama 1000 do 2000 ij dnevno uvece
Pozdrav
Postovana
Mozete piti vit d u drazejama 1000 do 2000 ij dnevno uvece
Pozdrav
Slična pitanja
- Zakazan pacijent
- inbound6310946218187641444.jpg
- Duze vec traje a pogotovo od kad sam koristio Flebodiju sada sam na Farinuskoro dve godine .
- Dobro dan dali mogu nešto pitama
- Imam problema sa srcem po neki pot preskace lupanje srca pozdrav
- Imam 51god.Dijagnoza mi je F25. Pre dve godine sam imala trovanje leponexom. Ima više od mesec dana kako imam osećaj kao da mi "gori" mozak. Osećaj pečenja na temenu i potiljku. I prvo je počelo povremeno a onda sve ucestalije i jače. Sada traje skoro stalno i kada pritisnem kožu glave pojačava se osećaj.
Imate slično pitanje? Postavite ga našim lekarima — besplatno.
Postavite pitanje