Simptomi kandide i mekse stolice posle antibiotika kod IBS-a
4. mart 2024. · Opšta medicina
Zavrsila sam terapiju antibiotikom aksel(ako sam dobro napisala),javljaju se simptomi kandide,meksa stolica i bol stomaka.Inace sam ranije dugo lecila kandidu,a u ovoj godini vec drugi put aantibiotik i evo,povratak na staro.Obzirom da sam do juce pila ab,da li danas smem da krenem sa nistatinom ili da uzmem enterofuril zbog te mekse stolice i blagog bola?uglavnom su dve ujutru,inace imam kolonoskopijom potvrdjen ibs.Pojacala sam probiotik svakako.
Odgovor lekara — Dr Biljana Petrovic
Postovana
Uzmite Bulardi pro Candea 1x1i Nystatin 3x1.
Pozdrav
Slična pitanja
- Zakazan pacijent
- inbound6310946218187641444.jpg
- Duze vec traje a pogotovo od kad sam koristio Flebodiju sada sam na Farinuskoro dve godine .
- Dobro dan dali mogu nešto pitama
- Imam problema sa srcem po neki pot preskace lupanje srca pozdrav
- Imam 51god.Dijagnoza mi je F25. Pre dve godine sam imala trovanje leponexom. Ima više od mesec dana kako imam osećaj kao da mi "gori" mozak. Osećaj pečenja na temenu i potiljku. I prvo je počelo povremeno a onda sve ucestalije i jače. Sada traje skoro stalno i kada pritisnem kožu glave pojačava se osećaj.
Imate slično pitanje? Postavite ga našim lekarima — besplatno.
Postavite pitanje