Cefaklor -nezeljena dejstva
18. oktobar 2016. · Opšta medicina
Pozdrav, bebi od 10 meseci je juce prepisan sirup cefaklor alkaloid 3x. Popila je sinoc i jutros,predvece joj se pojavio osip tj.koprivnjaca po telu. Pojavi se,brzo se povuce pa se pojavi na drugom mestu. Takodje je tokom dana imala i retku stolicu. Da li je to od sirupa? I da li smem i dalje da joj dajem? Inace,nista novo od hrane nije jela.
Odgovor lekara — Dr Aleksandra Vučićević
Postovana,
Kozne promene u vidu osipa ili koprivnjace u toku antibiotske terapije uglavnom su bezopasne ali je neophodno da iste prijavite Vasem pedijatru koji ce na osnovu pregleda i izgleda promena na kozi odluciti o prekidu ili zameni terapije.
Vise o ovoj temi mozete se informisati klikom na sledeci link:
Srdacno,
dr Aleksandra
Slična pitanja
- Prije dva mjeseca sam na svoju ruku prekinula da pijem Calixtu
- Dobar dan doktore, ovako pre dve godine sam imala DVT desne ruke
- Zakazano
- Poštovana doktorka,
- Poštovani, Javljam Vam se iz Bosne i Hercegovine jer su mi potrebne informacije o dostupnosti sljedećih lijekova: Reminyl Retard (galantamin) 8 mg PKM (amantadin) 100 mg Ovi lijekovi nisu registrovani u Bosni i Hercegovini, pa me zanima da li su dostupni u Srbiji i postoji li mogućnost da se nabave ili naruče uz važeći ljekarski recept za pacijenta iz Bosne i Hercegovine. Bila bih Vam veoma zahvalna ako biste mi mogli pružiti informacije o dostupnosti lijekova i proceduri nabavke. Unaprijed hvala na odgovoru i pomoći. Srdačan pozdrav!
- Imam jaku zubobolju da li smen nalgesin of 275mg dva da popijem odjednim.
Imate slično pitanje? Postavite ga našim lekarima — besplatno.
Postavite pitanje