Blago povišeni leukociti
22. oktobar 2023. · Opšta medicina
Poštovana,
Rutinski sam radila analizu krvnu slike ujutru natašte i rezultate Vam šaljem u prilogu. Sve je u referentnim okvirima osim leukocita koji su blago povišeni na 10.9 (a normalno je do 10). Trenutno imam neku vaginalnu infekciju za koju po simptomima sumnjam da je gljivična i u procesu sam lečenja, drugih tegoba nemam. Urin nisam radila, ali nemam simptome urinarne infekcije niti sam ikad imala urinarnu infekciju do sada. Drugih tegoba nemam. Da naglasim da sam prestala da dojim dete pre 3 meseca, a porodila sam se pre 2 godine. Imam 34 godine. Inače uvek kad radim rutinski krvnu sliku - uvek mi leukociti budu preko 8 ili blizu gornje granice. Ne znam zbog čega bi to moglo da bude, budući da nemam tegoba? Hvala puno na odgovoru!
Odgovor lekara — Dr Biljana Petrovic
Postovana
Treba iskljuciti bakterijsku infekciju ,dehidrataciju .
Proverite zdravstveno stanje ukljucujuci i stomatoloski pregled .
Pozdrav
Slična pitanja
- Zakazan pacijent
- Bol u nogama, prosirene vene,ganglion cista u mekim tkivima.
- Imam otok na levom stopalu nakon operacije skočnog zgloba.Imam i slabije varikozitete. Mažem Lioton gel, Fastum gel i Magnezijum-hlorid gel.Fizijatar i ortoped mi povremeno prepisuju serapeptazu od 60 000 i.j.,čiju su jačinu sada povisili na 250 000 i.j.Od strane kardiologa mi je prepisan aspirin u kardioprotektivnoj dozi od 100mg zbog ateroskleroze.Od strane angiologa prepisan mi je Avaricon (trokserutin)od 300mg. Aspirin sprečava nastanak tromba.Za serapeptazu piše da ima fibrinolitičko dejstvo. Oba mogu dovesti do unutrašnjeg krvarenja.Smem li da pijem aspirin dok pijem serapeptazu?
- Bol u vidu pečenja, žarenja, unazad dve ipo godine.Pregled MFH, Bolesti usta,ORL.Dg:papilitis,papiloma,fibrom!?Sve predložene Th. procedure sam ispoštovao.Bris negativan 5 puta.
- Prije dva mjeseca sam na svoju ruku prekinula da pijem Calixtu
- Dobar dan doktore, ovako pre dve godine sam imala DVT desne ruke
Imate slično pitanje? Postavite ga našim lekarima — besplatno.
Postavite pitanje