Mogu li tragovi kikirikija u keksu izazvati trnjenje jezika?
17. februar 2024. · Opšta medicina
Dobro vece.Imam jedan problem.Naime, uvjek kad pojedem odredjeni keks ,osecam posle toga neko titranje u nogama ,hladne noge ,bolovi oko casica nogu , trzanje misica, trnjenje jezika,osamucenost kao i neko peckanje nerava. Da li je moguce od tragova kikirikija ta alergijska reakcija ,jer na gluten i mlecne proizvode nisam alergican tj intolerantan, a nisam ni sam sebe testirao jesam li na kikiriki alergican?
Odgovor lekara — Dr Biljana Petrovic
Postovani
Moguce je da imate alergiju na neki sastojak ,mozda bas na tragove kikirikija ,to je jak alergen .
Izbegavajte namirnice koje izazivaju takve tegobe .
Pored toga ,potrazite i alerolosko testiranje i pregled .
Pozdrav
Slična pitanja
- Bol u nogama, prosirene vene,ganglion cista u mekim tkivima.
- Imam otok na levom stopalu nakon operacije skočnog zgloba.Imam i slabije varikozitete. Mažem Lioton gel, Fastum gel i Magnezijum-hlorid gel.Fizijatar i ortoped mi povremeno prepisuju serapeptazu od 60 000 i.j.,čiju su jačinu sada povisili na 250 000 i.j.Od strane kardiologa mi je prepisan aspirin u kardioprotektivnoj dozi od 100mg zbog ateroskleroze.Od strane angiologa prepisan mi je Avaricon (trokserutin)od 300mg. Aspirin sprečava nastanak tromba.Za serapeptazu piše da ima fibrinolitičko dejstvo. Oba mogu dovesti do unutrašnjeg krvarenja.Smem li da pijem aspirin dok pijem serapeptazu?
- Bol u vidu pečenja, žarenja, unazad dve ipo godine.Pregled MFH, Bolesti usta,ORL.Dg:papilitis,papiloma,fibrom!?Sve predložene Th. procedure sam ispoštovao.Bris negativan 5 puta.
- Prije dva mjeseca sam na svoju ruku prekinula da pijem Calixtu
- Dobar dan doktore, ovako pre dve godine sam imala DVT desne ruke
- Zakazano
Imate slično pitanje? Postavite ga našim lekarima — besplatno.
Postavite pitanje