Nuspojave Ksalola posle dugogodišnjeg uzimanja i prelazak na antidepresiv
22. jun 2020. · Neuropsihijatrija - Duševni poremećaji
Postovani molim.vas za odgovor i pomoc jer stvarno vise nemam.predstavu sta da rafim.Lek ksalok pijem vec 11 godina.Unazad par godina osecam da mi smeta i stvara psihičke i fizicke probleme.Kada citam imam jako puno nus pojava koje moja dr negira da moze biti od leka.Psihicki se dobro osecam ali kada popijem lek ja samsam jako lose. Krene nervoza.Iako pijem 0,25mg organizam jako lose podnosi u glavi krece haos i onda naravno i nesanica je prisutna.I jos nesto,cula sam za sedativne antidepresive. Koliko bi ni onibpomogli jer ovo vise nisam ja i i jako je teško tako ziveti.
S postovanjem Snezana
P.S. nisam napisala da ga pijemje 11 godina
Odgovor lekara — Dr Biljana Petrović
Poštovana
Potražite pomoć psihijatra u ostavljanju leka
Nema smisla piti isti a nksiolitik duže vreme jer se stvara tolerancija i zavisnost
Pozdrav
Slična pitanja
- Calixta da li se moze uzimati nakon prekida
- sta je dobro raditi i kako se nositi sta jesti u menopauzi
- Imam 51 godinu .Ostala sam bez posla .Sada moram da izadjem iz zone komfora i napustim sve ,svoj stan ,mali dosadni grad koji volim i odvojim se od porodice. Znam da sam sposobna i znam da Cu se snaci i prilagoditi gde god ....ali svako jutro kada otvorim oci u prvoj sekundi kada se setim da me ceka velika promena mene spopade ogroman strah ,lupanje srca i u glavi najstrašniji misli kako se necu snaci i postanem kukavica i pozelim da odustanem od svega.tako je prvih pola sata do sat....onda se smiri pa se celo prepodne preispitujemo da li to treba da uradim ili radim ovde i posao cistacice ( inače radila sam 20 god u apoteci) samo da sačuvam mir u srcu. Popodne vec imam milion razloga zbog kojih treba da idem dalje pa se cak i radujem i jedva cekam da promenim svoj život ,upoznam nove ljude i povedem dete 17 god.u grad vecih mogućnosti. Uveče legnem normalno spavam ,mirno ali ujutru opet od prve sekunde napad straha....i tako svako jutro...Koci me taj osećaj i taj strah....sta da radim.Jel to normalno...Lek neki mislim da tu ne bi pomogao.Sta vi mislite? Hvala unapred
- Osećam se potišteno i bez volje. Loše spavam.
- Nemam nista od toga ali imam tinejzera u kuci i to je svaki dan borba i vika
- Osećam se potišteno i bez volje. Imam napade panike ili strah. Loše spavam. Ne pijrm nista sem bromazepama jer temizra taita nisu nista pomogle. Probala sam i hipnoterapiju bilo je ok par meseci ali vrscs de
Imate slično pitanje? Postavite ga našim lekarima — besplatno.
Postavite pitanje