Da li povecati dozu Risara kod demencije sa halucinacijama
22. oktobar 2024. · Neuropsihijatrija - Duševni poremećaji
Molim savet, imam majku od 82 god koja je blago dementna. Po terapiji psihijatra ima terapiju sermion 30 1 tableta i Risar 1m g 1/2. U poslednjih mesec dana stanje se pogoršalo tako da ima kratko trajne halucinacije. Inače, funkcioniše normalno ide do toaleta, uzima obroke, medecinsku terapiju itd. Moje pitanje je da li povećati dozu ili je potrebna promena terapije po savetu lekara?
Odgovor lekara — Dr Biljana Petrovic
Postovana
Mozete dodati rissar 1/4 do 1/2 ujutru .
Pozdrav
Slična pitanja
- sta je dobro raditi i kako se nositi sta jesti u menopauzi
- Imam 51 godinu .Ostala sam bez posla .Sada moram da izadjem iz zone komfora i napustim sve ,svoj stan ,mali dosadni grad koji volim i odvojim se od porodice. Znam da sam sposobna i znam da Cu se snaci i prilagoditi gde god ....ali svako jutro kada otvorim oci u prvoj sekundi kada se setim da me ceka velika promena mene spopade ogroman strah ,lupanje srca i u glavi najstrašniji misli kako se necu snaci i postanem kukavica i pozelim da odustanem od svega.tako je prvih pola sata do sat....onda se smiri pa se celo prepodne preispitujemo da li to treba da uradim ili radim ovde i posao cistacice ( inače radila sam 20 god u apoteci) samo da sačuvam mir u srcu. Popodne vec imam milion razloga zbog kojih treba da idem dalje pa se cak i radujem i jedva cekam da promenim svoj život ,upoznam nove ljude i povedem dete 17 god.u grad vecih mogućnosti. Uveče legnem normalno spavam ,mirno ali ujutru opet od prve sekunde napad straha....i tako svako jutro...Koci me taj osećaj i taj strah....sta da radim.Jel to normalno...Lek neki mislim da tu ne bi pomogao.Sta vi mislite? Hvala unapred
- Osećam se potišteno i bez volje. Loše spavam.
- Nemam nista od toga ali imam tinejzera u kuci i to je svaki dan borba i vika
- Osećam se potišteno i bez volje. Imam napade panike ili strah. Loše spavam. Ne pijrm nista sem bromazepama jer temizra taita nisu nista pomogle. Probala sam i hipnoterapiju bilo je ok par meseci ali vrscs de
- Osećam se potišteno i bez volje. Imam napade panike ili strah. Loše spavam. Imam pitanje o terapiji koju pijem.
Imate slično pitanje? Postavite ga našim lekarima — besplatno.
Postavite pitanje