Bolovi u misicima i znojenje posle ukidanja Rivotrila
7. mart 2018. · Neuropsihijatrija - Duševni poremećaji
Poštovani,
decembra 2015 napao me je mutirani virus, sličan koksakiju, a nakon njega sam preležao varićele. Posle četiri meseca lečenja zbog ova dva virusa osetio sam veliku anksioznost. Utvrdjen mi je anksiozno depresivni poremećaj i dobio sam da pijem devet meseci rivotril od 2mg i latu od 0,5 mg. Decembra 2016, smanjujem rivotril po nagovoru psihijatra. Tada počinje celo telo da me boli i znojim se nevezano kolika je temperatura napolju. Vraćam rivotril i situacija se popravlja. Januara 2017 skidam se sa rivotrila i late i tada narednih četiri meseca imam teške simptome: mučnina, bolovi u mišićima, pad imuniteta, gastritis, problem sa spavanjem... Zbog jakih bolova u mišićima koji su bili stegnuti, završavam kod fizijatra. Fizijatar pravi pregled i zakjučuje da se meni mišična masa smanjila zbog mirovanja (napominjem da nisam puno mirovao). Aparati i vežbe meni odganjaju 35 posto bolova, ali su oni posle pet nedelja fizikalne terapije i dalje prisutni. Fizijatar me šalje kod neurologa. Neurološki test prolazim (pregled), on me dalje šalje na EMNG, tiroidni status, vadjenje seruma na elektrolite, vitamin D, lrvnu sliku... Sve je to u najboljem redu, posebno EMNG koji zaključuje da ja nemam neuromišićne bolesti. U decembru 2017 ja se opet javljam fizijatru i tegobe mi se smanjuju donekle i tu se sve završava, jer bolovi u mišićima nogu iako oslabljeni i dalje ostaju. Fizijatar me šalje da uradim reuma faktore i ANCA i ANA test. Sve je u najboljem redu. Fizijatar i psihijatar smatraju da je ovo možda i na nervnoj bazi zbog anksioznosti imam i titranje mišića. Tegobe su počele tek kada sam se skinuo sa rivotrila, sve se drugo povuklo i bolovi po telu, ali mišići noge umeju da struje i dalje da bole. iako je dosta bolje nego što je bilo pre godinu dana, niko od stručnjaka ne ume da mi objasni zašto mene bole mišići tek kada sam se skinuo sa rivotrila, a to ranije nisam imao. Napominjem da sam navedene lekove pio devet meseci tako da već osam meseci ne pijem ništa. Molim za pomoć.
Hvala na odgovoru.
Odgovor lekara — Dr Biljana Petrović
Poštovani,
Ako je organski sve u redu,onda je mišićni bol posledica grča,spazma mišića,koji se javlja kada smo pod stresom i inače.To je moguće objašnjenje bola,ali proverite i krvne sudove doplerom,pozdrav.
Slična pitanja
- sta je dobro raditi i kako se nositi sta jesti u menopauzi
- Imam 51 godinu .Ostala sam bez posla .Sada moram da izadjem iz zone komfora i napustim sve ,svoj stan ,mali dosadni grad koji volim i odvojim se od porodice. Znam da sam sposobna i znam da Cu se snaci i prilagoditi gde god ....ali svako jutro kada otvorim oci u prvoj sekundi kada se setim da me ceka velika promena mene spopade ogroman strah ,lupanje srca i u glavi najstrašniji misli kako se necu snaci i postanem kukavica i pozelim da odustanem od svega.tako je prvih pola sata do sat....onda se smiri pa se celo prepodne preispitujemo da li to treba da uradim ili radim ovde i posao cistacice ( inače radila sam 20 god u apoteci) samo da sačuvam mir u srcu. Popodne vec imam milion razloga zbog kojih treba da idem dalje pa se cak i radujem i jedva cekam da promenim svoj život ,upoznam nove ljude i povedem dete 17 god.u grad vecih mogućnosti. Uveče legnem normalno spavam ,mirno ali ujutru opet od prve sekunde napad straha....i tako svako jutro...Koci me taj osećaj i taj strah....sta da radim.Jel to normalno...Lek neki mislim da tu ne bi pomogao.Sta vi mislite? Hvala unapred
- Osećam se potišteno i bez volje. Loše spavam.
- Nemam nista od toga ali imam tinejzera u kuci i to je svaki dan borba i vika
- Osećam se potišteno i bez volje. Imam napade panike ili strah. Loše spavam. Ne pijrm nista sem bromazepama jer temizra taita nisu nista pomogle. Probala sam i hipnoterapiju bilo je ok par meseci ali vrscs de
- Osećam se potišteno i bez volje. Imam napade panike ili strah. Loše spavam. Imam pitanje o terapiji koju pijem.
Imate slično pitanje? Postavite ga našim lekarima — besplatno.
Postavite pitanje