Slabija i kraća menstruacija posle uzimanja Primolut nora
14. septembar 2017. · Ginekologija - Bolesti ženskog genitourinarnog sistema
Postovana/i,
Imam 29.godina, redovne cikluse (31.dan). Pila sam primolut nor za odlaganje menstruacije zbog odlaska na godisnji odmor. Menstruacija koju sam dobila posle tog leka je drugacija od mojih uobicajenih. Manje sam krvarila i krace. Da li je to normalno ili treba da se javim svom ginekologu?
Hvala unapred!
Odgovor lekara — Dr Biljana Petrović
Poštovana,moguće je da je to propratno dejstvo leka , u slučaju drugih tegoba ,potrebno je da se javite ginekologu,pozdrav.
Slična pitanja
- Imam polip na materici 14mm,ne stvara mi problem nikakav,imam 42 god i 3 porodjaja,da li on mora da se skida? ili ne mora?papa test kolonoskopija je ok
- Imam bolove u donjem delu stomaka.
- Poštovani doktore, pre nedelju dana imala sam intervenciju na materici, odnosno spaljivanje sluzokože. Nisam dobila nikakvu terapiju nakon intervencije. I dalje imam povremene bolove kao menstrualne i oskudan roze, vodenast iscedak. Da li je to normalno u ovoj fazi oporavka ili je potrebno da dođem na kontrolu? Hvala unapred na odgovoru.
- Imam polip na materici 14mm,vec godinu dana,na pracenju sam,ne stvara mi nerodovni ciklus ili produzeno krvarenje.imam 42 god i 3 porodjaja.Jel mora da se skida?unapred hvala
- Imam bolove u donjem delu stomaka..Bolove u vidu jakih grceva. Nekad je ciklus obilniji a nekada normalan
- Pred ciklus tegobe
Imate slično pitanje? Postavite ga našim lekarima — besplatno.
Postavite pitanje