Blagi vaginalni svrab posle terapije antibioticima - koje vaginalete?
9. mart 2023. · Ginekologija - Bolesti ženskog genitourinarnog sistema
Poštovana,
imala sam nedavno upalu pluća i pila dosta različitih antibiotika uz 1 probiotik dnevno. Nakon terapije nisam nastavila sa probiotikom a možda je to greška. Od pre neki dan osećam ponekad blagi vaginalni svrab. Mislim da ima veze sa upotrebom antibiotika. Da li preporučuje te neke vaginalete u tom slučaju ili je neophodno javiti se dr i raditi bris? Još uvek sam bolesna pa ne mogu trenutno otici a ako bi moglo bez odlaska ginekologu dobro bi bilo.
Hvala unapred,
Ana.
Odgovor lekara — Dr Biljana Petrovic
Postovana
Koristite Innovag vaginalete jednom dnevno sedam dana a oralno uzimajte probiotik.
Pozdrav
Slična pitanja
- Imam polip na materici 14mm,ne stvara mi problem nikakav,imam 42 god i 3 porodjaja,da li on mora da se skida? ili ne mora?papa test kolonoskopija je ok
- Imam bolove u donjem delu stomaka.
- Poštovani doktore, pre nedelju dana imala sam intervenciju na materici, odnosno spaljivanje sluzokože. Nisam dobila nikakvu terapiju nakon intervencije. I dalje imam povremene bolove kao menstrualne i oskudan roze, vodenast iscedak. Da li je to normalno u ovoj fazi oporavka ili je potrebno da dođem na kontrolu? Hvala unapred na odgovoru.
- Imam polip na materici 14mm,vec godinu dana,na pracenju sam,ne stvara mi nerodovni ciklus ili produzeno krvarenje.imam 42 god i 3 porodjaja.Jel mora da se skida?unapred hvala
- Imam bolove u donjem delu stomaka..Bolove u vidu jakih grceva. Nekad je ciklus obilniji a nekada normalan
- Pred ciklus tegobe
Imate slično pitanje? Postavite ga našim lekarima — besplatno.
Postavite pitanje