Pilula za kontracepciju
19. oktobar 2015. · Ginekologija - Bolesti ženskog genitourinarnog sistema
Dobar dan, zanima me pijem novynete od aprila,subotom zavrsavam kutiju a poslednja dva, tri meseca mi se desava da ciklus krene tek u ponedeljak da li je to ok? I da li moze da se stvori imunitet na pilule pa da ne deluje? Hvala
Odgovor lekara — Mr sci Dr Gordana Pecić
Postovana,
Potpuno je u redu ako Vam krvarenje krene u roku od dva do cetiri dana od uzimanja poslednje tablete kontraceptiva. Bitno je samo da sledece pakovanje leka pocnete posle pauze od 7 dana. Ne postoji nikakav "imunitet" na kontraceptive. Deluju samo ukoliko ih redovno i pravilno uzimate.
Srdacan pozdrav
Slična pitanja
- Imam polip na materici 14mm,ne stvara mi problem nikakav,imam 42 god i 3 porodjaja,da li on mora da se skida? ili ne mora?papa test kolonoskopija je ok
- Imam bolove u donjem delu stomaka.
- Poštovani doktore, pre nedelju dana imala sam intervenciju na materici, odnosno spaljivanje sluzokože. Nisam dobila nikakvu terapiju nakon intervencije. I dalje imam povremene bolove kao menstrualne i oskudan roze, vodenast iscedak. Da li je to normalno u ovoj fazi oporavka ili je potrebno da dođem na kontrolu? Hvala unapred na odgovoru.
- Imam polip na materici 14mm,vec godinu dana,na pracenju sam,ne stvara mi nerodovni ciklus ili produzeno krvarenje.imam 42 god i 3 porodjaja.Jel mora da se skida?unapred hvala
- Imam bolove u donjem delu stomaka..Bolove u vidu jakih grceva. Nekad je ciklus obilniji a nekada normalan
- Pred ciklus tegobe
Imate slično pitanje? Postavite ga našim lekarima — besplatno.
Postavite pitanje