Prekid kontraceptivnih pilula na tri meseca i poremecaj hormona
24. maj 2017. · Ginekologija - Bolesti ženskog genitourinarnog sistema
Poštovani,
Zamolila bih Vas za savet. Naime, idem za Ameriku preko leta, na 3.5 meseca. Kako Jeanine pilule pijem isključivo iz kontraceptivnih razloga, razmišljala sam da prekinem da ih pijem ta 3 meseca u Americi. Ipak, plašim se da mi se ne poremete hormoni, pa me zanima šta mi Vi preporučujete?
I u slučaju da prekinem da ih pijem, a nastanu određeni problemi, da li mogu odmah nastaviti da ih pijem, ili postoji neki minimalni period pauze?
I da li mi je više donosi dobrog ili lošeg pravljenje takve pauze?
Hvala Vam mnogo unapred!
Srdačan pozdrav!
Odgovor lekara — Dr Jelena Grozdanović
Poštovana,
Vaše pitanje biće prosleđeno lekaru specijalisti koji će Vam odgovoriti u što kraćem roku.
Srdačan pozdrav
Dr Jelena Grozdanović
Slična pitanja
- Imam polip na materici 14mm,ne stvara mi problem nikakav,imam 42 god i 3 porodjaja,da li on mora da se skida? ili ne mora?papa test kolonoskopija je ok
- Imam bolove u donjem delu stomaka.
- Poštovani doktore, pre nedelju dana imala sam intervenciju na materici, odnosno spaljivanje sluzokože. Nisam dobila nikakvu terapiju nakon intervencije. I dalje imam povremene bolove kao menstrualne i oskudan roze, vodenast iscedak. Da li je to normalno u ovoj fazi oporavka ili je potrebno da dođem na kontrolu? Hvala unapred na odgovoru.
- Imam polip na materici 14mm,vec godinu dana,na pracenju sam,ne stvara mi nerodovni ciklus ili produzeno krvarenje.imam 42 god i 3 porodjaja.Jel mora da se skida?unapred hvala
- Imam bolove u donjem delu stomaka..Bolove u vidu jakih grceva. Nekad je ciklus obilniji a nekada normalan
- Pred ciklus tegobe
Imate slično pitanje? Postavite ga našim lekarima — besplatno.
Postavite pitanje