Neprijatan osećaj sličan cistitisu posle Ovestin vaginaleta
30. mart 2023. · Ginekologija - Bolesti ženskog genitourinarnog sistema
Poštovani,
Neznam sta je razlog za neprijatan osećaj nakon korišćenja ovestin vaginaleta, imam 58 godina, potpuno sam zdrava, pod redovnim kontrolama ginekologa, nikakvih operacija nisam imala niti upala, infekcija, problema bilo koje vrste. Ovestin sam uzela kao i Ialuna vaginalete da koristim zbog suvoće vagine shodno godinama. Od prvog puta (sad sam mozda neku petu stavila) a stavim po jednu jednom nedeljno, imam osećaj sličan cistitu, neprijatnost u donjem delu stomaka i hiperosetljivost spoljasnjeg dela vagine, sto me onda sprečava da nastavim sa ovestinom. O čemu se radi tj sta moze biti razlog za to. Sve ostale vaginalete za vlazenja mi prijaju i ne smetaju.
Odgovor lekara — Dr Biljana Petrovic
Postovana
Ovestin je estrogen hormon po sastavu .
Mogu biti uzroci tegoba od nekeog Vaseg neprepoznatog zdravstvenog problema ali i od leka .
Prekinite upotrebu i uradite preglede .
Pozdrav
Slična pitanja
- Imam polip na materici 14mm,ne stvara mi problem nikakav,imam 42 god i 3 porodjaja,da li on mora da se skida? ili ne mora?papa test kolonoskopija je ok
- Imam bolove u donjem delu stomaka.
- Poštovani doktore, pre nedelju dana imala sam intervenciju na materici, odnosno spaljivanje sluzokože. Nisam dobila nikakvu terapiju nakon intervencije. I dalje imam povremene bolove kao menstrualne i oskudan roze, vodenast iscedak. Da li je to normalno u ovoj fazi oporavka ili je potrebno da dođem na kontrolu? Hvala unapred na odgovoru.
- Imam polip na materici 14mm,vec godinu dana,na pracenju sam,ne stvara mi nerodovni ciklus ili produzeno krvarenje.imam 42 god i 3 porodjaja.Jel mora da se skida?unapred hvala
- Imam bolove u donjem delu stomaka..Bolove u vidu jakih grceva. Nekad je ciklus obilniji a nekada normalan
- Pred ciklus tegobe
Imate slično pitanje? Postavite ga našim lekarima — besplatno.
Postavite pitanje