Menstruacija nakon kontraceptivnih pilula
13. februar 2017. · Ginekologija - Bolesti ženskog genitourinarnog sistema
Postovani, 5 meseci sam uzimala kontraceptivne pilule, lindynette 20. Ovog meseca sam napravila pauzu, te ih planiram ponovo piti od prvog dana menstruacije. Moje pitanje je da li je u redu napraviti pauzu od mesec dana, a zatim ponovo poceti sa pilulama. Takodje me zanima da li je moguce da nakon prestanka uzimanja pilula moze doci do kasnjenja menstruacije? Poslednju menstruaciju sam dobila 11. januara, a danas je 13. februar, pa me to brine. Imala sam odnos sa partnerom, ali smo koristili kondom kao zastitu. Takodje imam blage bolove u materici, pre nedelju dana sam osecala bol u bradavicama na grudima (pretpostavljam da je ta bol reakcija organizma na prestanak uzimanja pilula, ispravite me ako gresim), i pre 3 dana sam na vesu imala malu kolicinu krvi, sto se pojavilo samo taj dan.
Hvala unapred! Srdacan pozdrav!
Odgovor lekara — Dr Simona Lazić
Poštovana,
Vaše pitanje biće prosleđeno lekaru specijalisti koji će Vam ogovoriti u što skorijem vremenskom periodu.
Srdačan pozdrav
Dr Simona
Slična pitanja
- Imam polip na materici 14mm,ne stvara mi problem nikakav,imam 42 god i 3 porodjaja,da li on mora da se skida? ili ne mora?papa test kolonoskopija je ok
- Imam bolove u donjem delu stomaka.
- Poštovani doktore, pre nedelju dana imala sam intervenciju na materici, odnosno spaljivanje sluzokože. Nisam dobila nikakvu terapiju nakon intervencije. I dalje imam povremene bolove kao menstrualne i oskudan roze, vodenast iscedak. Da li je to normalno u ovoj fazi oporavka ili je potrebno da dođem na kontrolu? Hvala unapred na odgovoru.
- Imam polip na materici 14mm,vec godinu dana,na pracenju sam,ne stvara mi nerodovni ciklus ili produzeno krvarenje.imam 42 god i 3 porodjaja.Jel mora da se skida?unapred hvala
- Imam bolove u donjem delu stomaka..Bolove u vidu jakih grceva. Nekad je ciklus obilniji a nekada normalan
- Pred ciklus tegobe
Imate slično pitanje? Postavite ga našim lekarima — besplatno.
Postavite pitanje