Bol u stomaku i krvarenje posle uzimanja tablete Escapelle
11. avgust 2017. · Ginekologija - Bolesti ženskog genitourinarnog sistema
Devojka i ja smo (oboje imamo 19 godina) imali nezasticen odnos 7.08. i posto nismo znali da li je sve proslo kako treba, preventivno je popila tabletu Escapelle 8.08. 12 sati nakon odnosa.
Danas 11.08 oseca bol u stomaku i pomalo je prokrvarila sto nas je dodatno uplasilo i to traje ceo dan.
Poslednju menstruaciju je imala 26.07 a treba da dobije oko 20.08.
Moje pitanje je da li je tom bolu i krvi uzrok tableta Escapelle i da li ce joj to poremetiti naredne cikluse?
Odgovor lekara — Dr Biljana Petrović
Poštovani,
Moguće je da je došlo do komplikacija posle tablete,u svakom slučaju javite se odmah ginekologu,pozdrav!
Slična pitanja
- Imam polip na materici 14mm,ne stvara mi problem nikakav,imam 42 god i 3 porodjaja,da li on mora da se skida? ili ne mora?papa test kolonoskopija je ok
- Imam bolove u donjem delu stomaka.
- Poštovani doktore, pre nedelju dana imala sam intervenciju na materici, odnosno spaljivanje sluzokože. Nisam dobila nikakvu terapiju nakon intervencije. I dalje imam povremene bolove kao menstrualne i oskudan roze, vodenast iscedak. Da li je to normalno u ovoj fazi oporavka ili je potrebno da dođem na kontrolu? Hvala unapred na odgovoru.
- Imam polip na materici 14mm,vec godinu dana,na pracenju sam,ne stvara mi nerodovni ciklus ili produzeno krvarenje.imam 42 god i 3 porodjaja.Jel mora da se skida?unapred hvala
- Imam bolove u donjem delu stomaka..Bolove u vidu jakih grceva. Nekad je ciklus obilniji a nekada normalan
- Pred ciklus tegobe
Imate slično pitanje? Postavite ga našim lekarima — besplatno.
Postavite pitanje