Krvarenje 21. dana uzimanja Yaz pilula i nastavak terapije
16. februar 2017. · Ginekologija - Bolesti ženskog genitourinarnog sistema
Dobar dan, moje postovanje. Htela bih da Vas pita, tj da se konustujem. Počela sam da pijem Yaz pilule, prvi je mesec nemam nikakvih tegoba, baš fino podnosim,medjutim javilo mi se krvarenje 21-og dana. Nešto ranije, u vidu iscedka ne puno. Da li da nastavim normalno sledeću tabletu do kraja i placebo, pa onda opet nova kutiju da uzmem 29 dana?
Odgovor lekara — Dr Simona Lazić
Poštovana,
Vaše pitanje biće prosleđeno lekaru specijalisti koji će Vam ogovoriti u što skorijem vremenskom periodu.
Srdačan pozdrav
Dr Simona
Slična pitanja
- Imam polip na materici 14mm,ne stvara mi problem nikakav,imam 42 god i 3 porodjaja,da li on mora da se skida? ili ne mora?papa test kolonoskopija je ok
- Imam bolove u donjem delu stomaka.
- Poštovani doktore, pre nedelju dana imala sam intervenciju na materici, odnosno spaljivanje sluzokože. Nisam dobila nikakvu terapiju nakon intervencije. I dalje imam povremene bolove kao menstrualne i oskudan roze, vodenast iscedak. Da li je to normalno u ovoj fazi oporavka ili je potrebno da dođem na kontrolu? Hvala unapred na odgovoru.
- Imam polip na materici 14mm,vec godinu dana,na pracenju sam,ne stvara mi nerodovni ciklus ili produzeno krvarenje.imam 42 god i 3 porodjaja.Jel mora da se skida?unapred hvala
- Imam bolove u donjem delu stomaka..Bolove u vidu jakih grceva. Nekad je ciklus obilniji a nekada normalan
- Pred ciklus tegobe
Imate slično pitanje? Postavite ga našim lekarima — besplatno.
Postavite pitanje