Uzrok povišenih anti-Tg antitela uz hormonsku kontracepciju
17. februar 2023. · Ginekologija - Bolesti ženskog genitourinarnog sistema
Poštovana doktorice,
Od 2017. godine pijem daylette hormonske pilule radi zaštite od trudnoće. Povišena mi je vrednost Anti tg at i iznosi 11,1. Moje pitanje je da li je moguće da hormonske tablete koje koristim budu uzrok tome ili da uzrok tražim u nečem drugom? Inače ja sam 1984 godište.
Unapred hvala na odgovoru.
Srdačno,
Aleksandra Šešum
Odgovor lekara — Dr Biljana Petrovic
Postovana
Uradite kompletno ispitivanje stitaste zlezde .
Za to vreme pokusajte da izbacite hormonsje tablete jer ne znamo prirodu problema stitne zlezde
Pozdrav
Slična pitanja
- Imam polip na materici 14mm,ne stvara mi problem nikakav,imam 42 god i 3 porodjaja,da li on mora da se skida? ili ne mora?papa test kolonoskopija je ok
- Imam bolove u donjem delu stomaka.
- Poštovani doktore, pre nedelju dana imala sam intervenciju na materici, odnosno spaljivanje sluzokože. Nisam dobila nikakvu terapiju nakon intervencije. I dalje imam povremene bolove kao menstrualne i oskudan roze, vodenast iscedak. Da li je to normalno u ovoj fazi oporavka ili je potrebno da dođem na kontrolu? Hvala unapred na odgovoru.
- Imam polip na materici 14mm,vec godinu dana,na pracenju sam,ne stvara mi nerodovni ciklus ili produzeno krvarenje.imam 42 god i 3 porodjaja.Jel mora da se skida?unapred hvala
- Imam bolove u donjem delu stomaka..Bolove u vidu jakih grceva. Nekad je ciklus obilniji a nekada normalan
- Pred ciklus tegobe
Imate slično pitanje? Postavite ga našim lekarima — besplatno.
Postavite pitanje