Manjak Ca u jutarnjem urinu i štitna žlezda
7. avgust 2023. · Endokrinologija - Bolesti ishrane i metabolizma
Konstatovano mi je hipothyreosis subclinica EO4 i prepisana terapija
Letrox 50mg 1 put dnevno
Vitamin D 4-5 kapi
Posle dva meseca terapije osećam vrele dlanove i tabane i uradim analizu i dobijem rezultat
TSH 0.38 I Ca u urinu 1.28
Prekidam terapiju i nakon 40 dana uradim analizu i rezultati su. TSH 4,37. a Ca u urinu 0,86
Molim Vas za savet šta dalje i koja je po Vama dijagnoza
Veliko hvala unapred
TSH je bio 6,43
D vitamin 4-5 kapi dnevno
Odgovor lekara — Dr Biljana Petrovic
Postovana
Uradite i pth i ultrazvuk stitaste i parastitaste zlezde .
Nastavite endokrinolosko lecenje .
Parathormon utice na metabolizam kalcijuma i fosfora .
Pozdrav
Slična pitanja
- Obim struka mi raste. Razlika u kg.ujutro i navece je 5 kg.Pre 3 meseca ugradjen stent i imam vestacki kuk 15 god.Da li smem da idem na folklor.Igram folklor gofinama a sada rekreativno.Lep pozdrav i hvala
- Htela bi da se pozabavim viskom kilograma koji me muce poslednjih 10 godina. Imam 59 god, 172cm visoka i oko 100kg. Trebao bi mi plan ishrane kojeg bi se pridrzavala.
- Bol u stomaku koji krece sa desne strane i zavrsava se s leve ispod rebara,ponekad kada pipnem kao da sam se oprzila takav osecaj imam,stolice nemam redovne,ponekad mi se i dijafragma podigne ne mogu da disem
- Hipotireoza ,terapija letrox75 Sećer uvek izmedju 6 i 7 terapija glukofaž 1000XR Gojazna bez mogucnosti da smrsam bez obzira na kontrolisanu ishranu-gubim vec fokus dosadilo mi jer rezultata na vagi nema pa nema. Uvek umorna i tuzna j placljiva ali i sa primesama agresije..zabrinuta sam za svoju psihu....koristila eliceu 6m bila ok sada po prestanku elicee opet ista osecanja...udovica sam i zivim sa svojim unukom 12 god ,naporno mi ali druga mogućnost ne postoji..ne mogu da ga odgurnem roditeljima jer se oni bave sobom... u zacaranom krugu sam kako se izboriti sa svime zdravstvenim tegobama navedeno gore ???
- problem sa ciklusom,neredovni,u pitanju je ćerka 16 godina
- Zakazan pacijent
Imate slično pitanje? Postavite ga našim lekarima — besplatno.
Postavite pitanje