Ospa kod deteta posle tri dana Sinacilina i antihistaminik
8. februar 2018. · Dermatovenerologija - Kožne i polne bolesti
Detetu od godinu dana rastu cetvorke pracene visokom temperaturom koju vise nema.Pedijatar prepisuje Sinacilin,dete ga pije vec treci dan,i tek veceras nakon kupanja na stomaku i manje na ledjima se primecuje ospa. Lek necemo davati ali da li su potrebni neki antihistaminici?
Odgovor lekara — Dr Biljana Petrović
Poštovana,
Pitanje je da li je alergija ili ne ,odvedite dete pedijatru na pregled,pozdrav.
Slična pitanja
- Imam problem sa ekcemom na šakama, kad koristim elocom povuce se i prestane da me svrbi, cim prestanem da mazem bukne mi jos gore, pojave mi se sitni plikovi koji mnogo svrbe i onda se tu pojavljuju duboke ragade.
- Pre jedno mesec ipo, na tabanima mi se pojavljuju promene... Svrab i ljuštenje kože, ne pomaže ništa. Pa sam htela da čujem Vaše mišljenje.
- Decak 13 godina, pojavila mu se kao crvena fleka iznad stomaka. Ne svrbi samo mi se čini da se polako povecava
- Dobar dan Sin ima problem na kozi glave Lekar je dao dijagnozu Folikulitis i lek Roakutan 6 meseci Medjutim boljitka nema
- Imam na prstu izraslinu koja je nastala od trenja na masini dok sijem . Vec sest meseci mi je tako.
- Imam bele fleke po ledjima.ne svrbe me da napomenem,cime da ih mazem
Imate slično pitanje? Postavite ga našim lekarima — besplatno.
Postavite pitanje