Kondilomi i dalje prisutni posle operacije, podofilin pravi otoke
6. novembar 2016. · Dermatovenerologija - Kožne i polne bolesti
Dobar dan,ja sam imala hirusko uklanjanje kondiloma pre 4 meseca da bi mi doktorka prepisala podofilin jel su neki jos bili nakon pperacije,meni ta krema pravi otoke a vidim da su kondilomi i dalje na nekim mestima,molim vas recite mi sta da radim u daljem lecenju i na koji nacin?
Odgovor lekara — Dr Aleksandra Vučićević, Mr sci Dr Olga Osipov
Postovana,
Vase pitanje bice prosledjeno lekaru specijalisti koji ce Vam odgovoriti u najkracem vremenskom periodu.
Vise o ovoj temi mozete se informisati klikom na sledeci link:
Srdacno,
dr Aleksandra
Poštovana Katarina
Kremovi koji sadrže Podophyllin mogu iritirati okolinu, nakon nanošenja. Sličan preparat, za lokalnu terapiju, na koji možda neće imati burne reakcije je Aldara krem. Često se kod manjih promena kombinuje lečenje tečnim azotom (krioterapija) i Aldarom, pogotovu ako su promene spolja i dostupne mazanju. Svakako vam savetujem da posetite dermatologa. Preventivno se mogu zimati preparati za pojačanje imuniteta, a korišćenje kondoma ili apstinencija od odnosa se savetuju, dogod imate promene.
Srdačno
Mr sci dr Olga Osipov, dermatovenerolog
Slična pitanja
- Decak 13 godina, pojavila mu se kao crvena fleka iznad stomaka. Ne svrbi samo mi se čini da se polako povecava
- Dobar dan Sin ima problem na kozi glave Lekar je dao dijagnozu Folikulitis i lek Roakutan 6 meseci Medjutim boljitka nema
- Imam na prstu izraslinu koja je nastala od trenja na masini dok sijem . Vec sest meseci mi je tako.
- Imam bele fleke po ledjima.ne svrbe me da napomenem,cime da ih mazem
- Imam na prstu nesto, nalik bradavici, ne raste vise ali me boli na dodir a pogotovo kad je zakačim slučajno ili nesto s njom dodirnem. Zanima me da li je bradavica i da li smem da je tretiram nekim preparatom za iste?
- Dobar dan,imam povecane leukocite i holesterol,i faktor rizika mi je jako visok,sta raditi?
Imate slično pitanje? Postavite ga našim lekarima — besplatno.
Postavite pitanje