Po rukama imam osilp i na jednoj nozi crvenilo u vecim tačkama.Koristila tri derm i didermal

31. oktobar 2026. · Dermatovenerologija - Kožne i polne bolesti
Odgovor lekara — Dr Katarina Dunjić
Poštovana, Na osnovu Vašeg opisa, moguće je da se radi o nekom obliku dermatitisa, odnosno ekcema, ali i drugim dermatološkim oboljenjima koja se manifestuju crvenilom i osipom. Bez pregleda nije moguće sa sigurnošću utvrditi dijagnozu. S obzirom na to da ste već koristili Triderm i Didermal, preparate koji sadrže kortikosteroide, a promene su i dalje prisutne, ne savetujem njihovu dalju samostalnu primenu bez potvrđene dijagnoze. Za sada možete koristiti neutralne hidratantne kreme, poput Galenika Pantenol kreme, uz izbegavanje agresivnih preparata i iritacije kože. Preporučujem dermatološki pregled radi utvrđivanja uzroka promena i uvođenja odgovarajuće terapije. Po potrebi može se uraditi i mikološki pregled kako bi se isključila gljivična infekcija, čiji izgled kortikosteroidne kreme mogu izmeniti. Srdačan pozdrav, Dr Katarina Dunjić Specijalista dermatovenerologije

Slična pitanja

Imate slično pitanje? Postavite ga našim lekarima — besplatno.

Postavite pitanje