Bubuljice sa svrabom po rukama i nogama posle tetoviranja
10. septembar 2017. · Dermatovenerologija - Kožne i polne bolesti
Pozdrav , pojavilo mi se po rukama i nogama nesto u vidu bubuljica, ali me veoma puno svrbi. Skoro sam radio na nozi manju tetovazu. Alergiju pre toga nisam imao. Sta moze biti ? Vas savet?
Pozdrav , goran m.
Odgovor lekara — Dr Biljana Petrović
Poštovani,može biti i alergijska ,ali i infektivna promena na koži,javite se dermatologu,pozdrav.
Slična pitanja
- Imam problem sa ekcemom na šakama, kad koristim elocom povuce se i prestane da me svrbi, cim prestanem da mazem bukne mi jos gore, pojave mi se sitni plikovi koji mnogo svrbe i onda se tu pojavljuju duboke ragade.
- Pre jedno mesec ipo, na tabanima mi se pojavljuju promene... Svrab i ljuštenje kože, ne pomaže ništa. Pa sam htela da čujem Vaše mišljenje.
- Decak 13 godina, pojavila mu se kao crvena fleka iznad stomaka. Ne svrbi samo mi se čini da se polako povecava
- Dobar dan Sin ima problem na kozi glave Lekar je dao dijagnozu Folikulitis i lek Roakutan 6 meseci Medjutim boljitka nema
- Imam na prstu izraslinu koja je nastala od trenja na masini dok sijem . Vec sest meseci mi je tako.
- Imam bele fleke po ledjima.ne svrbe me da napomenem,cime da ih mazem
Imate slično pitanje? Postavite ga našim lekarima — besplatno.
Postavite pitanje